You suck..

FUCK YOU!

Sandra kom och hämtade mig igår så åkte vi runt lite, gjorde inte allt för mycket men vi hade trevligt iaf, sen åkte vi ut till henne i hummelsta eftersom att hon skulle hämta någon film hon skulle ha! Sen vid tolv halv ett åkte hon hem då busade jag med Amanda ist. Och måste bara säga att de händer alltid någonting när jag åker med Amanda haha ska berätta saknerna som hänt.
Polisen spana in oss sedan åkte de efter och stoppade oss fast vi hade inte gjort något, de ville bara kolla.
Rådjur hoppar ut framför bilen, vi trodde de va jätte harar först såg ut som de hehe, jaja
Full äcklig gubbe springer efter och sparkar på dörren jag blev arg Amanda med
Full gubbe rycker i handtaget och ville hoppa in BLÄÄÄ han va vidrig!

Hehe jag och Amanda låste dörrarna i bilen, det tyckte vi var smart, från och med nu ska jag nog alltid göra det eftersom att de finns idioter som försöker hoppa in i bilen och så usch usch!

Nej de är ju the hills maraton ska kolla vidare på det nu!
Pussaa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0