Skolan då..

jahaja sitter i skolan och pluggar just nu, det är verkligen tråkigt men har inget val faktist om jag vill bli helt klar vilket jag snart är också! WIHO! Eller jag kommer få plugga lite i helgen om jag hinner.. Ska ju jobba på Lördag fick jag reda på igår men de är alltid lika skönt med money! HEHE.
Nej nu ska jag väl fortsätta skriva klart mitt arbete så jag får komma härifrån någon gågn. Och justja efter skolan idag ska jag till Öran Näsa Hals jätte kul va? jippii.. NEJ.. Men men hoppas det inte är något problem med öronen nu för det orkar jag verkligen inte med den här vintern. Räcker med att de blir så alla andra vintar..

justja i går så kom Malin till mig vid ett när hon slutade skolan och vi gick ut och gick en hyfsat lång promenad. Sen så kom Tobbe och hämtade oss så åke vi och hämtade Amalia som förövrigt gjorde världesn vurpa innan hon hoppa in i bilen HAHA! Nej de va synd om henne fst det var jävligt kul hehe (A) Sen så lyckades jag och Amalia få skäll av Donken personalen hur lyckas man? Men somsagt kunden har ALLTID rätt haha.. Hade den där tjejen/tanten blivit arg hade jag aldrig mer ätit på Donken nog för att man inte äte där så ofta men ändå.. Hon var gring.

HEJ DÅ


Kommentarer
Postat av: AMALIAPPPP VAA

HAHAHAHAH.

käften, jag vilade bara(A)?

vi rock at the donk jaooo;D!

2010-01-14 @ 17:27:05
URL: http://amaliapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0