saknar min häst

Min underbara häst finns ju inte mer och de är inget jag kan göra något åt, han fick tarmvred och överlevde tycärr inte. Och de är så jävla jobbigt att jag inte kan förklara. att ett djur kan betyda så mycket är sjukt eller igentligen inte eftersom att man får sådan bra kontakt med dem, han var ju min bästa vän och min underbara häst! Jag skulle verkigen göra allting för att få tillbaka honom men det finns inget sätt att få tillbaka honom! Jag gråter inom mig hela tiden och vet inte vart jag ska ta vägen. Det kommer stunder då tårarna inte går att stoppa eller att hålla emot. Sorgen är för stark, min häst har lämnat mig han var mitt allt. Men jag hoppas att han har det bra, jag älskar honom och saknar honom enormt mycket det går inte att förklara!

Balto jag vill bara ha tillbaka dig hos mig, jag vill kunna rida på de snö täckta fälten en gång till eller massa gånger till livet ut vill jag vara med dig, min underbara häst men så blir de inte. ditt liv tog slut för fort. Du är de bästa som funnits min ängel! I'll always love you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0