Mªdde ♥ ªMªLiª

God kväll..
Just nu sitter jag och Amalia hemma hos mig och tittar på en film som hon velat se hur länge som hellst ni anar inte hehe. Ja och vilken film kan det vara Amalia velat se så länge? ....... en shopaholics bekännelser är de, så nu får hon äntligen sen den! Sen vill vi ut och göra något men vi vet inte riktigt vad men något hittar vi säkert på, vi gör ju alltid något kul så att. och senare ikväll ska vi nog kolla på new moon eftersom att jag älskar den så mycket eller camp rock vi får se vilket humör vi är på alltså vilken film vi ser ;)
Jaja nu ska jag kolla lite på en shopaholics bekännelser fast jag sett den miljontals med gånger, men den är helt okej!
Pusspa





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0