Igår

Igår kväll blev det en hemma kväll.. Nog för att det var jävligt tråkigt, men jag behövde de, och de va skönt att somna tidigt och vakna hyffsat normal tid. Vaknade nyss ska snart kolla klart på filmen jag började kolla på igår också. Låt den rätta komma in har ju läst boken så köpte filmen eftersom att jag ville sen den också. Jätte många säger att den är värdelös, jag tycke den var helt ok faktist. Fast boken var ju fan så mycket bättre, men i alla filmer som är gjorda på böcker så är böckerna bättre oftast eftersom att de är därifrån grunden till filmen kommer.

Ikväll tror jag att jag ska spela innebandy med pappas jobb, de är riktigt roligt vi kör utan regler, man får köra precis hur man vill hehe. De är ganska hårt men vafan de är jävligt kul. Tänkte försöka övningsköra också :) Och jag kan säga att idag är det bara en vecka kvar tills jag fyller år!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0