Balto♥

Min älskade underbara häst dog i natt! Det värsta som kunde hända har hänt! Nu finns han inte mer och jag vet inte vart jag ska ta vägen! Vill bara skrika men kan inte. Tårarna rinner som aldrig förr trodde aldrig att detta skulle hända nu kanske om några år men inte nu..
Han var min bästa vän en underbar och busig häst men nu finns han inte mer!

Balto jag hoppas du har det bra, de gör så ont att veta att du inte lever älskling. Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Varför just du för? Du va den piggaste och busigaste häst jag någonsin ytäffat men nu är du borta! Jag klarar det inte vill bara att du ska komma tillbaka!
Jag älskar min underbara häst Balto!

ÄLSKAR




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0