Amalia♥

God morgon!
Just nu sitter jag hos Amalia, ígår var vi hemme hos Joel med lite folk. Det var trevligt! Jag och Amalia kom hem vid kl 04,00 hehe! Men har man trevligt så vill man ju inte gå? Nog för att jag va trött men ändå hehe.

Just nu ligger Amalia och jag och tittar på sjunde himlen fast tror de slutade nu hehe inte så stor koll eller så är det bara reklam who knows! Nej de slutade för nu börjar ett nytt. Idag vet jag inte vad som händer men något kul blir det nog allt :) Eller så blir det ligga hemma och ta de lugnt eftersom att jag är lite trött! Men vet ni? Snart ska jag och Amalia äta pannkakor MUMS! det var länge sen man åt!
Nej men Pusspa  !!

AMALIA ♥





Kommentarer
Postat av: amaliaPPPP

I LOVE U, I LOVE US!

WE ARE BESTTTTTTTTTTT!

2010-01-05 @ 16:09:39
URL: http://madeeleeneew.blogg.se/
Postat av: Madde

LOVE YOU, LOVE US! YEAH BBY :*

2010-01-05 @ 20:49:49
URL: http://madeeleeneew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0