Wiho

Lördag; Jag fixade och massa hemma för vid 6tiden kom tjejorna! Det blev Jag Louise, Amanda, Amanda, Sandra,Sandra,Sandra,Malin,Linda och Amalia. Fast Amalia drog tidigare. Men vi hade väldigt trevligt och sen efter tolvslaget åkte vi och köpte cigg fick jag visa leg då? NEJ. Men men! Jag hade en helt underbar kväll!
Söndag; Farfar hans fru och min farbror kom Och mormor,morbror farmor kom också och så var det Mamma pappa jag och min bror , sen kom även amalia och hampus för att äta tårta..
Sen på kvällen åkte vi bob bakom bil. Jag gjorde en ganska fin vurpa fast jag var ju helt klart bäst på att åka haha!
Måndag; idag börjar jag klockan ett typ sen ikväll vet jag inte vad jag ska göra men något hittar jag säkert på hehe!

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0