LÖRDAG

Jag vill ha lördag sen söndag!
På lördag så kommer mina underbara vänner hem till mig på tjejkväll, sen efter klockan tolv så ska vi som är 18 dra ut, eftersom efter klockan 12 är jag ju 18år hehe. Men innan så blir det mat, tårta, spel och massa annat kul. Bara hoppas på att de blir riktigt roligt, men vad kan gå fel när ajg är med mina underbara vänner?

På söndag då blir jag 18år WIHO bara hoppas på att man får massa fint hehe.. Nej men de blir väl att folk kommer hit och sånt så de blir nog riktigt trevligt kan jag hoppas.

Just nu gör jag inte allt för mycket, typ bara sitter vid datorn framför tv, men de är väl helt ok. Sen vet jag att kvällen kommer suga känner jag på mig eftersom att jag vet hur den kommer sluta förmodligen men men.. Nu ska jag titta på tv.



tänk på de du gör okej? ;) haha idiot


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0