Städar..

Just nu sitter jag och städar fast självklart går de ju inte så bra! Och snart kommer mamma hem och jag ska fråga om inte vi kan köpa pizza MUMS säger jag bara, har inte ätit de på ett tag faktist så blev ganska sugen när Amalia sa att hon skulle äta de haha, men så är de. Man blir ju lätt sugen på något och de kan man ju inte rå för haha!

Och i morgon på¨förmiddagen så ska jag ut till valla och hälsa på, där har jag inte vart på 100år, men ska bli kul. Elin skrev till mig idag och frågade om jag ville följa med! De ska bli kulkul för får ju träffa elin också vilket jag inte gjort på bra länge eftersom att hon har flyttat till helsingborg. Men de är ju kul att hennes mamma bor kvar här så hon kommer och hälsar på ibland!

Nej nu ska jag aknske ta och försöka fortsätta städa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0