LEDIG..

Det är ju lov hela den här veckan och det är så jävla skönt! Att kunna sova så länge man vill och att kunna vara vaken så länge man vill utan att känna att man måste upp någon speciell tid i morgon det tycker jag om!

Inatt sov jag hos Amalia och just nu är hon och jobbar! Men i går va vi på bio, och såg Fame den var riktigt bra. Jag tycker att den är värd att se eller att köpa, jag blev helt kär i filmen! Sen efter den va vi ute ett tag ooch sånt sen blev det hem i skaplig tid eftersom att Amalia skulle upp och jobba, men de va skänt att komma i säng vid 12 ändå. Sov ju inte bort hela morgonen liksom haha!

Och senare idag ska jag hem och städa och sen ska jag och Amalia på friskis och svettis för mamma tjatar på att vi ska med. Men de kan nog bli kul, och det är alltid bra att röra på sig! Sen ikväll hoppas vi på att något kul händer, men något kul hittar vi alltid på eftersom att vi inte är så tråkiga av oss som vissa andra är. Vi hittar nästan alltid på något kul att göra, men de är ju bara för att i är lättroade också haha!

Men men nu ska jag göra något annat kanske sitta och spela lite spel haha!
Pusshejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0