hejsvejs

Har jobbat hela helgen lördag jobbade jag 10-18 sen idag jobbade jag 7-12, ganska så sköna tider ändå!
Och sen blev det bara hemma och slappa eftersom att jag var helt jävla slut. Men sen kom Amalia till mig då blev jag piggare" great! Och ikväll blir det Amalia kväll men de fattar man väl? Eftersom att jag är med henne nu hehe!
Så blir det nog ut och busa sen, kommer bli skojskoj massor med skojskoj!
Just nu sitter iaf Amalia och äter hoppas att den lilla skiten är klar snart hehe! Bjuder på en bild på oss från i sommras!

amalia och jag

Kommentarer
Postat av: Elin

Madde de är alltid bra att jobba, men tjänar ju pengar och allt då också ;) Pusspådig

2009-10-28 @ 15:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0