tralalala

Igår klippte jag mig och nu känns håret mycket mycket fräschare. Och de ser bättre ut eftersom att mitt hår va så tråkigt innan. Och nu sitter jag och väntar på att få sminka mig men måste låta ansiktskrämen torka in lite mera. Och sen blir det att fixa sig och bestämma kläder och allt eftersom att idag är det stockholm internationol horse show alltså globen horse show och det ska bli great! Åker dit med Mamma, pappa, Malin, Sandra, Jessica och Henke kulkul!

Och jag vet att min uppdatering vart sämst de senaste dagarna men de ska bli lite ändring måste bara gta mig mer tid. Nej nu ska jag gå och sminka mig får se om jag skriver innan vi åker annars blir det kankse när jag kommer hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0