städat och så

Nu har jag städat lägenheten så nu lär ju farmor bli glad när hon kommer hem och så va jag nyss ut med hennes lilla vovve också. Så nu tänkte jag ta de lugnt faktist så att jag kan få vila eftersom att jag är sjuk och är trött på att vara de. DEt är inge kul alls verkligen inte. Och så vill jag åka och shoppa men de är ju snart jul så då måste man juköpa julklappar också haha. Vet inte ens vad jag ska köpa. Min bror får nog ett present kort och mamma och pappa också ett varist present kort eftersom att jag har så dålig fantasi just nu. Eller vi får se kanske hittar något annat ändå.Vet inte om min bror kankse ska få pengar i ställe som han kan spara till och andvända på sin bil han har köpt. Nej vi får se får ju lön på onsdag så i helgen blir det nog att åka och köpa lite julklappar iaf. Sen på söndag ska jag ju till globen eftersom att de är stockholm international horseshow! Så det blir att åka dit med mamma, pappa, Malin, Sandra, Jessica och Henke. Blir nof riktigt kul,är ju alltid lika kul att vara där eller vad säger ni? Fast de är ju nästan bara hästmänniskor som åker dit hehe. Nej nu ska jag kolla om de är något bra på tv. Jajustja jag har tappat bort min farmors tvdosa jag hittar den inte heller. Kan inte komma påvart jag har lagt den, säkert hunen eller katten som hat gömt den för mig haha. Nej nu måste jag verkligen slita mig, vi hörs senare!
Pussaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0