Sandra gästbloggar ;)

Hejsanhoppsan!
Jag tänkte gästblogga hos Madde idag. Det kan ju bli lite kul, eller hur?
Idag har jag vart med muppen (Madde, om ingen fattar), vi har väl fixat min blogg, kolla in den här! 

Jag vill bara säga att Madelene är den bästa vännen som finns. Hon ställer alltid upp, och är jämt så gullig mot mig. Vi har känt varann i 11 år(!?) -rätta mig om jag har fel Madde.. Jag hoppas att det kommer bli hela livet ut! För Madde betyder så otroligt mycket för mig. Hon har hjälpt mig med massor av saker. Behöver inte nämna någon, för hon vet själv vad jag pratar om.. 

Ah ikväll ska vi ju kolla tävlingar på Åkerby.. Det blir la gött

Nej nu blire en bild, sen får ni kolla in mig ;)    PUSSIZ!

<3


Kommentarer
Postat av: Madelene

Hahah sötnos, ja de är 11år och du är världens bästa vän! Självklart ska de bli fler år gumman! <3

2009-11-07 @ 15:55:37
URL: http://madeeleeneew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0