Personalfetsen

Det var riktigt trevligt! När vi kom dit så bjöds det på champagne och så skulle vi göra en grupp på fem st så jag blev med Patrik, Åke, Jimmen och Yvonne! Vi tyckte att vi var duktiga på det vi skulle svara på, det va några olika stationer typ syn, smak,doft,hörsel och känsel kulkul var de. Sen blev det mat och maten var riktigt god fanns massa gott att välja på orkar inte skriva upp allt. Sen så blev det cider till maten och ås hade ju baren öppet hela kvällen. Vi körde som ett till spel en musiktävling de va nästan som så ska de låta riktigt kul va de och så fick ju alla sjunga haha! Sen så blev et dans och massa prat och annat skoj. Jag hade iaf en riktigt trevlig kväll tack alla för en underbart rolig kväll!

Sedan vi ett riden när jag gick så mötte jag upp Amalia och Maria så drog vi upp till Pekh men där blev vi ej länge haha sen kom pappa och hämtade oss så körde han oss till Max där det skulle vart efterfest men han blev trött plus att min lilla underbara Amanda låg där och sov. Så Reese kom och hämtade oss körde mig och Amalia hem till mig och sne körde han Maria också!

Bilder från personalfesten kommer senare när jag fått dem.

Idag har jag och Amalia bara degat i soffan och haft bakisdag haha inte så kul men sköönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0