personalfest

Japp snart är det personalfest med ica maxi. Det ska blir kul, det bjuds på mat osv. Har nyligen fixat mig in för ikväll och får hoppas att det duger och bara köra på en vanlig lite rockigare stil hehe.
Mitt hår luktar gott också eftersom att mamma köpt hem shampoo och balsam från jane hellen och de tycker jag luktar så jävla gott plus att den fräsha doften håller i sig.


Datumet stämmer ju dock inte på bilden. Men de där shampoo och balsmaet är riktigt bra plus att håret luktar riktigt gott. STORT PLUS


Och så här kommer jag se ut ikväll hoppas att de duger men de borde de ju göra. De är ju inget överdrivet men ändå fint och jag diggar den där stilen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0