Måndag villket innebär att de är skola..

Kvällen igår var rolig, först kom Tobbe och hämtade oss så pkte vi lite sne bestämde vi oss för att åka till spånhögarna och busa lite där. Vi hade tävlingar upp för högarna. Dom är branta och man åker typ ner när man försöker springa upp och så är dom ganska höga. Sen så blev de lite bus med bilarna där och Ricard körde fast i en spånhög hahaha säger jag bara men tillslut kom han loss när vi fick tag på en lina att dra honom med.
Sen åkte vi till öb så kom de¨en bil som åkte där fram och tillbaka jätte sakta. Så Alla vi beslöt oss för att åka efter den, haha vi var tio bilar. Sen så åkte vi ner till öb igen senare på kvällen och då hade et vart inbrott på lantmännen. Så de va några polisbilar där nere hehe.
Kom väl hem lite innan tolv i går. och då blev det sova eftersom att de är skola nu.

Och jag är i skolan just nu, sitter i en datasal med Maria, vi sitter och leker med datorerna vad ska vi annars göra när vi är i skolan? Det finns ju inte så mycket liksom.
Vi ska väl snart kila ut en snabbis sen blir det säkert datan igen haha! Och justja jag har prov sen och de ska ju bli riktigt roliget eller?  Nej kommer gå skit. Fyfan va less jag är på att plugga också. Och samhällskunskap är inte roligt. Usch


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0