less på skiten..

Jag är less på att inte veta vad jag vill, och på människor som bara ska klaga och allt. Sen just nu är jag less på att plugga orkar inte att skriva den där jävla uppsatsen men jag måste. Jag hatar att vara less på massa skit för då blir jag alltid på så jävla dåligt humör och så börjar folk tjata och massa fy på de just nu. Jag orkar inte med de!

Just nu sitter jag ocg väntar på att jag ska bli klar med uppsatsen, jag äter och skriver den där jävla uppsatsen samtidigt usch så jobbigt de är. Känns som att tiden går så jävla sakta och jag har ingen fantasi kvar heller typ sen så är jag allmänt dåligt humör pga av hur största delen av dagen har varit fyfan så less jag blir. Folk säger till en vad man ska göra vill man inte så vill man inte man får/kan säga ifrån utan att folk ska kunna bli gringa för de men men dagarna i skolan kan ju inte alltid vara bra.. Nej nu ska jag skriva klart den där jävla uppsatsen så jag kan få lite jävla fritid ikväll hade jag hoppats på. Man vill ju inte precis sitta vid datan och skriva en uppsats hela jädra kvällen. Nej tack det finns faktiskt mycket annat som behövs göras, fast jag vet att jag inte kommer göra de men men. Nej nu ska jag slita mig från bloggen och skriva klart de sista på uppsatsen så föresten handlar om pedofiler jobbar ju med brott och straff i skolan så då ska man skriva en uppsats om något. Nej ha de så bra!

Puss och kram skumbanan! ♥
                                          


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0