kul jul

Ja jag sitter fortfarande hemma, kul dag de blev? Nej dagen har fått mig på så jävla dåligt humör suttit hemma och bara skrivit på den där uppsatsen fast den va ju kllar för ett bra tag sen men ändå så har jag inte gjort något. jag har så jävla tråkigt. Och jag vet inte vad jag ska skriva om heller eftersom att de inte har hänt något speciellt idag precis. Finns så mycket mna kan klaga på med den här dagen, och bara för att kvällen fick mig på sämmre humör så blir jag mer less på dagen fyfan.

Nej nu tänker jag inte sitta vid datan längre för då kommer jag bara kunna klaga på ännu mer. så nu blir det tven och POP CORN! Och hoppas på ett bättre humör.
$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0