Inte riktigt haft tid.

HAr inte riktigt hunnit att blogga eftersom att jag har farmorslägenhet så är mottagningensämst på internet och jag har inte haft tid eller ork till att starta min data. Sen så har jag städa och så plus att jag har vart hund och katt vakt också så känns som att de vart rätt mycket annats jag har haft att göra. Jag va sjuk torsdags och fredags och tack Amalia och Malin som va här med mig! Sen så i fredag kom Sofi hit också, så jag Malin och Sofi åt lite god mat här och så sen kom Sandra förbi ett tag. Jag mådde ju int så jätte bra så var skönt att de inte blev så sent. Sen så i lördags kom Julia och Sandrahit plus att Malin var här också det var trevligt länge sen man träffade Julia och Sandra. Nej just nu så ligger jag i soffan och kollar tv ska väl städa lite till om jag orkar eftersom att min farmor får komma hem idag så idag flyttar jag hem till mamma och pappa igen, ska bli skönt med min egna säg, plus att jag kommer orka blogga när jag är hemma också. Nej nu måste jag göra något att äta!
Pusssa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0