hur blir kvällen?

Ja hur blir min kväll ikväll? Jag hade intye tänkt att sitta hemma och ruttna iaf. Men som sagt något kommer man alltid på. Ska ju iaf träffa Amalia sen så jag hoppas på att det blir av också.
Just nu sitter jag och kollar på Grey's anatomy, tänk om de skulle vara så där mycket drama på ett sjukhus, skulle man ens vilja gå till sjukhuset då? Om man visste att de var så eller såg saker? Det som är nu är iaf något gammalt avsnitt något måste ha brunnit för alla är typ brännskadade.

Nej nu ska jag byta kläder och sånt så att jag kankse känner mig lite piggar kan man hoppas. Eftersom att jag inte gjort ett skit idag än, jag och Amalia har bara legat hemma hos mig och kollat på tv haha!
Men nej nu mste jag slita mig från datan.

Kiss and Hugs
piercing jag saknar min piercing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0