Hjälpt Mamma..

Min mamma har också börjat spela farmville på facebook så jag har hjälpt henne att komma igång och hur hon ska göra haha. Men men de är väl kul att mamma också har skaffat facebook.
Ikväll blir det att vara med mupparna och sen den stora muppen också hoppas jag på när hon kommer till stan igen.

Jag och Sandra var ju i åkerby och kollade när dom hopp"tävlade" alltid lika kul och kolla va de är för hästar som är med och tävlar och ryttare, sen är de ju lite kul att kolla och bedömma deras rid sätt haha.. Sanda och jag sitter alltid och paratar och kollar om de finns något dom kunde gjort bättre eller på något annats ätt osv hehe. Nej men de var många duktiga där idag och en hel del fina hästar. Blev kär i en stor häst och sen en liten stor häst.

Just ni sitter jag och funderar på hur jag ska fördriva tiden tills mina mupp vänner är klara. Och det ska blir skönt att inte festa i helgen för de är inte kul tycker jag. Alltså om man festat för några dagar sen okej en vecka sen så har jag ingen lust att festa igen utan de kan få gå en vecka till om inte mer iaf. Sen är det ju roligare om de verkligen är en rolig fest också så de vill man ju veta innan man ska festa. Men men de är mina åsikter alla har olika åsikter som sagt. Men lägger nog in lite bilder snart kanske hehe. Nej nu ska jag fördriva tiden med något annat ett tag.

Kiss and Hugs.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0