Helt slut..

Ja idag så kom Sandra och hämtade mig och Amalia så åkte vi upp till henne, för att hon skulle äta. Sen kom Tobbe och hämtade oss så åkte vi till Bt sen bestämde vi att vi skulle ner till långbryggan vid gröngarn så vi gick runt den och de är typ 7km och vi sprang typ halva för att vi skulle gömma oss för segfisarna som var längst bak. Sen åkte vi till spånhögarna och lekte runt där som idoter och sprang upp och ner så har fått en jävla träning idag iaf. Kommer ju sova skönt ikväll somna fort iaf. Och det hade jag tänkt att göra nu. Eftersom att jag är riktigt jävla trött.

Får skriva mer i morgon för nu ropar sängen på mig och vill att jag ska komma och sova med den haha!

GodNatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0