Helt slut..

Just nu sitter jsg hos mormor och är helt slut, blev ju väckt i morse efter som att någon som inte kunde sova så terrades jag med typ 20 likadana sms som kom direkt efter varandra och då vaknade ju självklart jag.. Så var helt slut idag i skolan men men.

Jag fick tillbaka mitt prov som jag gjorde förra veckan VG på de så jag blev glad! Sen nu så är jag hemma hos min mormor och väntar på att mamma ska sluta så att hon kan komma och hämta mig och elvis. Har ju min farmors hund eftersom att hon ska opperera sig så ska bo i min farmors lägenhet medsans hon ligger på sjukhuset. Ska bli lite skönt med egen lägenhet några dagar. Nej nu ska jag nog sätta mig och plugga lite om jag har orken fast tror ni den finns? NEJ hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0