GOD MORGON!

Ja medans alla typ är i skolan så har jag vart hemma och sovit. Ringde min praktik idag och berättade att jag inte skulle komma eftersom att jag inte kunde sova i natt. Sov typ bara en eller två timmar och de var ju inte så jäkla kul precis. Är skit trött fast jag nyss gått upp och klockan är typ halv tolv.

Och justja i morgon blir det personalfest kulkul, fast blir nog inte där allt för länge men de ska bli kul iaf. Fast alla ska dricka men inte jag eftersom att jag inte är 18 hahah kuljul. Men man kan ha kul fast man är nykter jag kan ju säga till de som blev jätte fulla sen och påminne de om saker de kankse gjorde haha! Nej nu kommer mormor med fika till mig och mamma! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0