God morgon.

God morgon!
Igår var jag med Amalia och Sandra de va kul fast vi inte gjorde så mycket haha. Sen gick Sandra hem och då träffade jag och Amalia, Johan och så fick vi lite panik där ett tag men det löste sig som tur va haha. Vi mötte även Tessan och Maria ute på stan. Sen blev det hem till Amalia och jag spelade spel på min mobil hihi. Sen kollade vi på a lot like love fast pappa kom och hämtade mig sen eftersom att jag inte ville gå hem så fick åka hem redan vid 12 eftersom att han ville gå och lägga sig sen.
Nej nu ska jag försöka få tag på Sandra och så sen så ska jag väl fixa mig lite osv eller ah det blir senare. Ska ju på personalfest vid 19 tiden. Aja vi hörs senare.

mums sol 
Jag vill ha sommar och sen saknar jag min piercing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0