Dirty Love..

Sitter och kollar tv någon film som heter Dirty Love den är faktist bra! En del roliga skådespelare som typ Jenny McCarthy, Carmen Electra, Eddie Kaye Thomas osv. Man får sig ett skratt lite här och var så den är värd att titta på. Det är en komedi från 2005.

Nu vet jag iaf lite hur det blir på eftermiddagen först ska jag och Sandra ut till åkerby och kolla på hopptävlingar men blir inte där allt för länge sen blir de väl att ha kul med folket och sen så hoppas jag på att Amalia kommer till stan i tid så vi hinner göra något, hon ska sova här också tror jag! Så blir nog en helt okej lördag utan fest!

Nej nu är snart filmen slut så måste kolla klart nu!

Pusss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0