ajajaj..

Har inte skrivit på ett tag men har haft fullt upp med annat kan jag säga. Och i onsdags tog jag vaccinet mot svininfluensan så den kan jag inte få nu iaf. Men kan säga att jag har fortfarande ont i armen fast nu kan jag iaf röra på den de kunde jag inte göra i torsdags och fredags!
Nej men igår så va jag ute och åkte bil på kvällen och vi hade de väl trevligt, Vi åkte ut till Fjärdhundra eftersom att det finns en gammal skola eller va de är men folk säger att de är ett "spökhus" fast kan säga de är riktigt jävla läskigt där. Vågade inte gå in igår men de va för vi bara va tre stycken så nästan gån blir vi nog fler som åker. Då blir det inte lika läskigt hehe fast jag är livrädd varje gång jag är där.  Men men iaf sen när vi kom in till stan så tog Sandra sin bil och åkte hem eftersom att hon skulle jobba idag. Och vi andra pkte runt lite och så stog vi och pratade ett bra tag! Sen så åkte vi hem till Adam och Linn. Linn var hemme själv och Adam kom när vi kom så de va jag Adam Tobbe och Andersson sen var Ricard där uppe också. Vi skulle spela tv-spel men de slutade med tv tittande! Sen blev klockan 3 och alla började blir trötta så vi skulle åka hem men de gick inte så bra sen när vi kom ut eftersom att då åkte vi dit där alla andra var. Så kom hem straxt efter 4 i natt.

Och idag vet jag inte hur det blir än, vill göra båda sakerna! funderar på om man inte kanske kan försöka hinna med att kolla på båda sakerna hehe! Så blir de mkt rooligare dag. Sen ikväll blir det kul med folket vem vet vi kandke åker iväg till spökhuset ikväll också fast denna gång kanske vi går in!

Justja, det finns en tjej som jag aldrig har tyckt om men hon började prata med mig lite då och då och jag tyckte de va konstigt men svarade typ bara lite på hennes frågor eller va de nu var men jag lät helt ointreserad. Sen fick jag veta att hon sagr jag hatar Madde jag är bara trevligt mot henne eftersom att man ska hålla sina vänner nära men fienderna närmre! HAHAHA jag börjar gråta av skratt eftersom jag bryr mig inte om hon hatar mig, hon känner mig inte eller nått. Hon är bara så jävla avundsjuk och patetisk så varför ska jag bry mig? Och varför ska hon vara så avundsjuk haha fast nu när hon gör så här så är de ju lite kul att hon är avundsjuk! Aja hon är en idiot som tror att hon är störst bäst och vackrast fast hon är fulast och sömst! Aja jag hatar henne också så de är ju lite kul. hehe!

Nej nu ska jag klä på mig sen ska jag ut och möta min allra bästaste Sandra! Hon är den bästa som finns och jag kommer alltid att ställa upp för henne och finnas för henne! Okej iblan kanske de verkar som om att vi inte är så bra kompisar men vi ses inte varje dag, men ända sen typ 11 år tillbaka har hon vart den bästa och ingenting kan förstöra mellan oss!  Jag älskar henne som min syster!

Mina andra vänner älskar jag också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0