Trött

I fredags så blev det att festa lite uppe hos Amanda och Max det var trevligt! Det var jag Amanda,Louise, Linda, Amalia och Bella kul hade vi iaf.

Sen så i går så åkte jag med Sandra till stallet och red hennes häst och Sandra red en annan häst i stallet som var lite pigg. Visst *Trullsan var också pigg men inte som hästen som Sandra red fast den var inte oigg heller det var nog mest spänt och allt eftersom att de
n inte ridits ut sen i sommras. Men det gick bra, vi kom hem hela och utan någon avrammling haha.
Sen vid halv sju tiden så gick Louise, jag, Linda och Amalia ut och åt på Akropolis det var gott. Jag åt black and White. Vi hade det trevligt. Sen blev det hem och titta film och så! Det var mysigt men nu ska jag åka ut till mina underbara hästar och rida en sväng.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0