stan

blev inte smycke till mamma utan en väska och lite smink köpte pappa till henne. Och jag passade på att köpa ett par jeansleggings till mig själv. Tyckte de va rätt snygga de va mörka och passar till vintern våren och hösten och de är ju liksom primaskinka typ hehe. Ny håller vi på att julstädar hemma så ska väl städa mitt rum också så mamma och pappa blir glada. Alltid kul med glada föräldrar eller vad säger ni?

Ikväll vet jag inte vad som händer faktist men de är ju ändå en dag kvar i skolan och sen tisdag då men då är de ju bara fika mys och sånt hehe. Nej men blir väl något kul ikväll iaf. Fast jobbigt att vara ute när en person som är jobbig att träffa umgås med samma personer som mig :/ Jag vill inte ha de så men han valde hur de skulle bli och det sårade mig :( Men men man får försöka vara glad annars spela glad iaf man ska inte visa sina svaga sidor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0