Skolan ist för praktik

Idag är jag i skolan istället för praktiken eftersom att jag måste plugga och fixa klart vissa saker eftersom att det ska vara klart på måndag och jag är ju inte i skolan förens på måndag igen så då fick det bli att åka till skolan idag för att plugga och göra klart de sista.

I natt sov jag hos Amalia och i går lekte vi med Sandra och Linda och var ute och busade lite med bilen. Vi gjorde väl inte alltför mycket liksom men ändå inte allt för lite heller haha! Nej nu kanske jag ska försöka plugga så att jag blir klar någon gång tycker jag.




såna som dig klarar jag mig utan fast de är svårt!

lek
igår lekte jag och maria med kameran ute i snön och i foto studion fler bilder kommer sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0