shalalala

Jahja, just nu sitter jag vid datan igen som många gånger förr hehe! Ska snart ut ett tag och åka lite bil som många gånger förr hehe! Måste ju komma hem i tid idag så kan inte vara ute länge typ senast tolv för jag böjar tio i morgon till fem, men vafan as bra att tjäna pengar ju eller hur? Jag kan ju säga så här att när lönen kommer så kommer jag ha ganska mycket mer pengar än många andra som går i skolan sug på den ni! Haha nej då men pengar är fett najs. Måste ju spara jag och Malin ska ju åka utolands i vår hehe, och då krävs det mycket pengar eller hur?

Nej men nu ska jag fixa mig så jag är klar när Tobbe kommer ha de najs förfan!
Pusspa!


Jag och Sofi riktigt gammal bild men ändå! Jag älskar henne och hon är min allra bästa vän! Och vi har alltid lika kul ihop, men de måste ju bara vara för att vi är så bäst eller hur?

Och jag är blond på bilden ;o haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0