seg lördag

Jahaja den här dagen sög ju ganska mycket.. Försrt jobbade jag 7-16 och det va jobbigt hade inte klagat på att få sova men vafan man tjänar ju pengar i alla fall och de är ju jävligt bra! Fast hände väl inte så mycket roliga saker idag. Eller jo kankse när vi "dansade" balett på lagret haha! Ni ska veta att de händer saker där inte kunderna ser, där vågar man visa sig själv hahahah! Nej då men vi brukar alltid ha skoj när man är på lagret! Sen när jag hade slutat så körde mormor och morbror hem mig jag gjorde inte ett skit eftersom att de som jag trodde var planerat blev visst ändrat men men skit samma. Vem vet dagen kanske ändå skulle suga!

Sen kom i alla fall mamma, pappa och bror hem från farfar och de hade med sig 500kr från farfar till mig, det gjorde mig lite gladare i alla fall hehe. Sen åkte vi ut till mina kusiner och min farbror och var där ett tag och där hände ju inte så mycket jag satt mest bara på stolen och gjorde ingenting, pratade lite. Kännde mig inte så social eftersom att jag va så trött och uttråkad hehe. Sen när jag kom hem så fortsatte jag med att göra ingenting.
Sen nu ikväll har jag vart med bästavän ett tag de va ju roligt i alla fall, tänk om jag inte skulle ha träffat henne då skulle jag bara ha suttit hemma fyfan vilken jävla lördag!

Nej men nu kankse jag ska ta och försöka sova eftersom att jag är hyfsat trött och de finns ju inte så mycket annat att göra eftersom allt som är på tv suger jag känner att de är mycket som gör det idag haha! Nej ska slita mig från datorn nu palla vara vaken när de inte händer något kul? Neeej!!

Puss och god natt sötnosar ♥


Kommentarer
Postat av: bdb nörd

såg dig på bilddagboken, fett söt tjej!

2009-12-27 @ 00:39:27
Postat av: Josefin

Tycker om din blogg gumman! :)

Om du ville ha hjälp med den så kan vi bestämma någon dag så kan vi träffas så kan jag hjälpa dig också kan vi ju umgås lite, var ju så länge sen!

Puss <3

2009-12-27 @ 12:33:46
URL: http://jusefinast.blogg.se/
Postat av: madde

Tycker om dig gumman! Jaa vi måste leka någon dag på lovet :) PUSSSS <3

2009-12-27 @ 23:21:38
URL: http://madeeleeneew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0