Saknar bergvreten

Kom och tänka på gamla klasse, vi gick tillsammans från lekis till nian och jag saknar klassen riktigt mycket. Tio år stod vi ut med varandra minst fem dagar i veckan, man bråkade blev sams bråkade och blev sams men de är klart att det var så vi träffade ju varandra hela tiden. Tänk allt kul vi gjorde med våran klass. Första klassresa gick vi i femman tror jag och då åkte vi till Waxholm  och så va vi på typ ett ställe som va som fångarna på fortet eller vad man ska säga. Vi fick göra massa olika saker där inne. Sedan innan vi började nian så åkte vi till Skara sommarland och va där i två nätter. Hur kul hade vi liksom inte då? Typ pizzan vi åt där vi bodde smakade skit fast de stod på skylten godaste pizzorna typ! Haha ja man hade det riktigt roligt där iaf och de va ju tur de. Sen Lucian i nian och då fick vi även bättre kontakt med de andra niorna sen cabarén fyfan va kul allt de där va vill bara göra om de igen men de går ju tyvärr inte!
Men saknar min gamla klass massor även fast vissa va som de va så va vi ju ändå kompisar och vart de bra många år.
Saknar verkligen tiderna när man gick på Bergvreten.
Ska kolla om jag hittar någon bild som jag kna ladda upp från de tiderna.


Där gick vi i femman tror jag


skolfotot i nian ah fast inte alla dådå


Samma dag som vi tog spexfoto!


Spexfotot gissa va vi hade för tema.


Skolavslutningen när vi slutade nian!


fyfan vad jag saknar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0