Hemma!

Idag har jag vart i skolan vilket kändes ganska ovärt, hade inte en ända riktig lektion eftersom att jag var klar med allting duktig som jag är hehe. Dagen i skolan har spenderats med Sandra och Hanna vi hade inte så mycket att göra så jag och Hanna dansade i korridoren i skolan för vi hade så tråkigt hahahaha! Sandra stod bara och garvade med oss plus att hon prtade med nått tard vet inte vem hehe. Sen så efter skolan så gick jag och Malin upp till stan för att hon inte har köpt några julklappar den sega jäveln hehe, nej så hon köpte julklappar till Tobbe hennes pojkvän och jag tittade på lite saker eftersom att jag har en julklapp kvar att köpa och det är till Sandra fast i morgon ska jag köpa till henne och jag vet vad, men de kan jag ju inte skriva här för då kommer ju hon få reda på vad hon ska få och då blir det inge kul ju eller? hehe..

Nej men nu ikväll så vet jag inte riktigt vad jag ska göra eller vi kanske ska busa och åka pulka efter bil hehe de kan ju bli en rolig syn när Madde flyger ur pulkan och bryter alla ben i kroppen som går att bryta, precis så där innan jul och allt haha! Nej men nu ska jag ta och äta lite hart inte ätit på hela jävla dagen så är hungrig som ett as hehehe.. Hörs då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0