Hej och hå!

Igår var sista dagen i skolan innan jullovet så vilket betyder att jag ahr JULLOV NU! Men igår i skolan så lekte vi bara lite med alla handelsklasser de va ettorna och min klass (tvåorna) och treorna! det var helt okej faktist! Sen så kom jag på att jag blev tvungen att gå till banken för att fixa en sak så gjorde det. Sen kollade jag och Amanda runt på stan men hittade inga julklappar jag hade ju en julklapp kvar att köpa. Så det blev att vi åkte till västerås där hade vi det riktigt kul haha kan inte ens förklara men kan lägga in bilder sen så kankse ni fattar lite mer hur jag menar med att vi hade kul hehe. Kan säga en sak iaf efter att vi vart på ikea och skulle in till västerås city så flyttade Amanda på en kundvagn som stod ivägen för hon skulle köra ut från parkeringen då kommer de en gring gubbe och putar ut den mitt i parkeringen igen, så när gubben hade åkt så körde Amanda rakt på kundvagnen haha!

Idag hade jag tänkt att städa mitt rum eftersom att de är julafton i morgon, sen så ska jag hem till Sofi för att byta julklappar med min bästavän! Sen måste jag även träffa Sandra också , hehe jag hittade ärldens finaste julklapp till henne igår skulle okså vilja ha den faktist hehe, får vbäl köpa något liknade till mig själv också ;)
Nej men nu ska jag gå och städa så jag blir klar någon gång, kan ju intye sitta här hela dagen då kommer jag ju ingenstans med rummet och det måste verkligen städas!!

Pusssssa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0