hehehe

Jahaja, idag i skolan fick jag tillbaka tre uppsatser från svenska B och vet ni vad? Jag hade VG på alla tre då blev det en glad Madde, för det är ju ändå Svenska B och att ha VG eller kankse MVG i det är ju inte riktigt helt fel. Nej men idag i skolan hände väl inte så mycket busade runt med nördarna lite grann! Vi gjorde en sjuk jävla sak som bara vi skulle kunna komma på så att haha. Nej men sen så blev det storhandla med mamma på Maxi och sen äta Donken fast jag tycker verkligen inte om Donkens hamburgare längre usch fy och blää på dom. Sen i kväll ska jag med Sandra och kolla på hennes hoppträning har jag lovat henne! Nej men nu kankse jag ska ta och kolla min facebook innan jag lämnar datorn! hehe
Pussssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0