heh

Jahaja dagen idag ahr gått väldigt fort, och jag är väldigt trött. Började praktiken sju idag så det var nbara till att gå upp kvart i sex. Fyfan va jobbigt säger jag bara. Jag hoppas att kvällen blir som bestmt men ah man vet ju aldrig. Men hoppas på de iaf då blir det nog en glad Madelene. Nej nu börjar jag bli hungrig hoppas att maten är klar snart ska nog duscha eller lägga mig i jacuzzin medans. De ska bbli riktigt skönt för jag tycker att de är så kallt. Justja fick nya uggs av mamma igår också, inga märkvärdiga. Kollade på ett par shepherd uggs men kändes inte värt att lägga ner typ 1000kr på uggs som jag ändå alltid lyckas ha sönder. Så fick bli ett par billiga och bra runt 300kr kostade dom. Nej men nu ska jag springa upp till ica åt mamma sen blir det duschen eller jacuzzin medans hon gör maten WIHI!  Ska försöka skriva senare om jag orkar och kommer ihåg

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0