händelsefull söndag!

Dagen började med att jag åkte till västerås där jag köpte skidbyxor, vantar sen ett nytt pannband! (y)
Sen så blev de hem och äta sen kom Tobbe och hämtade mig, så pktye vi och hämtade kim! Då åkte jag pulka bakom bilen de va inte roligt trodde jag skulle dö såg ju inget!! Sen så försökte vi få tag på en bob ist med de gick åt helvete så åkte till coop i västerås och köpte bob så åkte jag och Amalia bob bakom bilen på småvägar hem från västerås super kul hehe! Hade en rädd Amalia bakom mig men kul va de.. Sen tog vi oss till enköping och då blev det åka bob igen men denna gången fick jag åka själv haha men kul va de. Man kan ju säga att de går riktigt fort HEHE..

Och nu är jag hemma och tänkte ta de lugnt så

Pusspa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0