FUCK

Typ helt död sovit lite vakande nyss kommer snart somna om igen! hehe
Lägger upp bilder eller nått på julklapparna sen!

LCD tv 32" av mamma och pappa
Min mobil fick jag som tidig julklapp, SATIO alltså
Trisslotter av mamma och pappa
Pengar av mamma och pappa
trosor strumpor av mamma och pappa
olika sorters balsam och shampoo av mamma och pappa
två st foundation av mamma och pappa
lite annant smink också av mamma och pappa
tofflor att ha inne av mamma och pappa
och massa små prylar typ hårspray och allt av mamma och pappa

pengar av mormor plus att hon ska betala mitt körkort
pengar av farmor
pengar av min morbror!

Tröja och armband och godis av Sandra
Dusch och kroppsaker av Sofi!

Tack alla underbara! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0